تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج

ساخت وبلاگ

یکی از ضروری ترین وسایل منزل، جاروبرقی ست که خراب شدن آن می تواند ساعت ها وقت و انرژی شما را هدر دهد. این وسیله پرکاربرد منزل، ممکن است بعد از استفاده های مکرر، دیگر کارایی سابق را نداشته باشد و یا بنا به دلایلی کلا روشن نشود. در صورت بروز هر یک از این مشکلات می توانید به یک تعمیرکار جاروبرقی مراجعه کنید و یا با آرا سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر جاروبرقی در کرج، در کنار شما باشند. تیم آرا سرویس با اطلاعات به روز و ابزار مدرن در تعمیر انواع جارو برقی مهارت دارد.
 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی چه مارکی بخریم؟

کارایی اکثر جاروبرقی ها شباهت زیادی به هم دارد اما قطعات و سیستم جاروبرقی به شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. به همین دلیل قطعات و سیستم کار هر جاروبرقی در کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. انتظارات افراد مختلف از یک جاروبرقی با کیفیت، کمی متفاوت است اما اکثریت افراد موارد زیر را از مهم ترین ویژگی های یک جارو برقی خوب می دانند:

  • مکش قوی جاروبرقی
  • وزن کم جاروبرقی(سبک بودن)
  • سیم بلند جاروبرقی
  • جاروبرقی با کیسه یکبار مصرف و دائمی و مخزن جدا
  • برس های قوی
  • کنترل روی دسته جاروبرقی

با در نظر گرفتن ویژگی های بالا می توان از بین برندهای مختلف جاروبرقی، موارد زیر را با توجه به کیفیت و قیمت دسته بندی کرد:

  • جاروبرقی با کیفیت و گران قیمت: جاروبرقی میله و جاروبرقی نف
  • جاروبرقی با کیفیت خارجی و قیمت بالا: جاروبرقی آاگ، جاروبرقی بوش، جاروبرقی ناسیونال
  • جاروبرقی با کیفیت و قیمت متوسط: جاروبرقی ال جی، جاروبرقی سامسونگ،جاروبرقی پاناسونیک،جاروبرقی دوو، جاروبرقی زیرووات، جاروبرقی ایندزیت، جاروبرقی بکو، جاروبرقی بیم، جاروبرقی الکترولوکس، جاروبرقی هیتاچی، جاروبرقی آریستون، جاروبرقی فیلیپس، جاروبرقی زیمنس، جاروبرقی پاکشوما، جاروبرقی سانی، جاروبرقی سانیو
  • جاروبرقی با کیفیت ایرانی و قیمت مناسب : جاروبرقی پارس خزر، جاروبرقی پارس، جاروبرقی اسنوا

چه موقع باید برای تعمیر جاروبرقی اقدام کنید؟

پیش از آنکه برای تعمیر جاروبرقی با تعمیرکار تماس بگیرید، پاکت جاروبرقی را تعویض کرده و تمامی فیلترها را تمیز کنید. شاید تعجب کنید که گاهی ممکن است با همین کار ساده، مشکل جارو برقی، کاملا و به راحتی برطرف شود. از مهم ترین ایراداتی که باید برای رفع آنها با تعمیرکار تماس بگیرید، موارد زیر می باشد:

1- جارو برقی روشن نمی شود: ممکن است به دلیل خرابی دوشاخه و سیم رابط و یا کلید قطع و وصل باشد.

2-هنگام روشن کردن جاروبرقی، فیوز می‌پرد: بین سیم‌های رابط اتصال کوتاه رخ داده است و نیاز به تخصص یک تعمیرکار دارید.

3-کلید قطع و وصل کار نمی کند: برای رفع این ایراد، باید با تعمیرکار جاروبرقی تماس بگیرید تا برای تعمیر یا تعویض اقدام کنید.

4-هنگام روشن کردن جاروبرقی، صدای وحشتناکی شنیده می شود: پروانه شل شده و یا یکی از یاتاقان‌ها خراب شده است و نیاز به تعویض یاتاقان‌ها دارید.

5-جاروبرقی با لرزش زیاد کار می‌کند: ممکن است نگه دارنده‌های موتور نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

چرا آرا سرویس را برای تعمیر جاروبرقی در کرج انتخاب کنیم؟

خیلی واضح است که برای تعمیر وسایل برقی نمی توان به هر مرکز تعمیراتی، اعتماد کرد. یک مرکز تعمیر مورد اطمینان ویژگی های مختلفی دارد که از جمله می توان به کادر مجرب، منصف بودن در دریافت هزینه تعمیرات و درستکاری و خوشنامی اشاره کرد. آرا سرویس دارای یک تیم حرفه ای ست که توانایی تعمیر جاروبرقی از هر  برند و شرکتی را با قطعات اصلی دارد و کار خود را با ضمانت ارائه می دهد. از دیگر دلایل انتخاب آرا سرویس در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا در پیگری و تعمیر و تحویل به موقع : همکاران ما در آراسرویس در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند و قبل از حضور در محل با شما تماس می گیرند. تعمیرات آراسرویس در حداقل زمان ممکن انجام می پذیرد.
  • تکنسین‌هایی مجرب و حرفه ای: تعمیرکاران ارا سرویس با تجربه بالای خود، نیاز به صرف زمان زیادی برای عیب یابی وسایل برقی ندارند و در حداقل زمان جاروبرقی را عیب یابی کرده و مدت زمان لازم برای تعمیر و هزینه ها را برآرود می کنند.
  • تعمیر جاروبرقی با قطعات اصلی و اورجینال: تعمیر جاروبرقی خود را بدون نگرانی از اصل بودن قطعات به آرا سرویس بسپارید. آرا سرویس علاوه بر ضمانت تعمیر، اصل بودن قطعات را نیز تضمین می کند و از با کیفیت ترین ابزار بازار استفاده می کند.

تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در تهران

تعمیرات جاروبرقی در کرج:

با تکمیل فرم تعمیر جاروبرقی و یا اولین تماس با آرا سرویس، همکاران با تجربه و حرفه ای ما در کنارتان خواهند بود. همکاران منصف ما پیش از مراجعه حضوری، مشاوره های کاملی ارائه می دهند تا ایرادات جاروبرقی را با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، حل کنند. متخصصین آرا سرویس قادر به تعمیر جاروبرقی سامسونگ، الجی، بوش، الکترولوکس، دوو، پارس خزر، آاگ، اسنوا، ناسیونال، پاناسونیک، زیمنس و ... در محل هستند و در کار خود از قطعات اصلی با بهترین کیفیت استفاده می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 180 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیر ساید بوش

محصولات بوش را می‌توان یکی از برترین محصولات دنیا دانست. این شرکت قدیمی در زمینه انواع محصولات خانگی و صنعتی در دنیا فعال بوده و آن را می‌توان از برند‌های معتبر حال حاضر دنیا معرفی نمود. تعمیرگاه‌های مجاز بوش را می‌توان نمونه‌ای از خدمات رسانی پس از فروش به مشترکین خود قلمداد کرد. تعمیرگاه‌های مجاز بوش، در سراسر ایران برای خدمت رسانی به هم‌میهنان به ویژه در راستای خدمات پس از فروش لوازم خانگی آماده می باشد.


 تعمیرگاه‌ مجاز بوش

 

همان‌طور که گفته شد شرکت بوش یکی از برند‌های معروف حال حاضر دنیا به حساب می‌آید. تعمیرگاه‌های مجاز بوش همواره در سال‌های اخیر به تعمیرات لوازم خانگی مانند لباسشویی‌ها، ساید بای ساید‌ها، یخچال و فریزر و سایر لوازم خانگی پرداخته‌اند، به همین دلیل دارای تجربه فراوانی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی برند بوش می‌باشند. تعمیرگاه مجاز بوش در سراسر کشور دارای شعباتی برای خدمت رسانی به مردم ‌می‌باشند و در صورت معیوب شدن وسایل خود می‌توانید با یک تماس از آن‌ها برای رفع عیب وسیله‌ خود امداد بخواهید. تعمیرگاه‌های مجاز بوش دارای کارکنانی مجرب و کارآزموده در زمینه تعمیر محصولات این شرکت می‌باشند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش


چگونگی ارائه خدمات توسط نمایندگی تعمیرات بوش

همان‌طور که در بالا گفته شد تعمیرگاه‌های مجاز بوش در سراسر کشور حضور دارند و شما می‌تواند با شماره‌های درج شده در سایت‌ها و دفترچه‌های راهنما وسایل با این نمایندگی‌ها ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات خود استفاده نمایید. خدمات دهی تعمیرگاه‌های مجاز بوش در بعضی از نقاط کشور به صورت 24 ساعته می‌باشد و در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل شما در محل حاضر خواهند شد.

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماشین ظرفشویی بوش, نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 177 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 2:19

  • علت خاموش شدن ناگهانی کولرگازی
  • دلایل خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چیست؟
  • تعمیر کولرگازی در محل

خاموش شدن ناگهانی کولرگازی وسط کار، طبیعی نیست. این مورد نشان دهنده بروز مشکلی خاص در یکی از قطعات مرتبط است که باید تعمیر گردد. معمولا اصلی ترین دلیل خاموش شدن کولرگازی به صورت ناگهانی، ایراد در موتور است. اما تنها به این دلیل ختم نمی‌شود. بلکه دلایل متعددی سبب بروز این مشکل می‌شود. از این رو ما مقاله‌ای طراحی کرده‌ایم که به اختصار علت خاموش شدن ناگهانی کولرگازی را در آن توضیح داده‌ایم. امیدواریم با خواندن مطالب زیر بتوانید این مشکل را برطرف نمائید.


دلایل خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چیست؟


اتصال سیم کشی خانه یا کولرگازی

میزان جریان برق مورد نیاز جهت عملکرد صحیح کولرگازی، 120 ولت است. چنانچه این مقدار کم شود و ولتاژ مورد نیاز به کولرگازی نرسد، دستگاه ناگهان خاموش می‌شود. اگر در ساختمان اتصالی رخ دهد، میزان ولتاژ برق که توسط کولرگازی دریافت می‌شود کاهش میابد. بنابراین کولرگازی جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به دستگاه خاموش می‌شود. خراب شدن خازن، کثیف شدن برد یا محل اتصال سیم‌ها، شل شدن اتصالات و… سبب اتصال کوتاه در کولرگازی و قطع برق آن می‌شود.

برق خانه را بررسی کنید. چنانچه مشکل از برق منزل نبود، می‌بایست توسط مولتی متر میزان برق ورودی به کولرگازی بررسی گردد. لازم به ذکر است پریز برق کولرگازی باید کاملا مجزا از وسیله‌های دیگر باشد. چرا که باید برق مورد نیاز کولر تامین گردد. همچنین بلند بودن سیم کولرگازی و یا استفاده از کابل‌های مشترک می‌تواند این مشکل را سبب شود.

خراب شدن برد کولرگازی

 

خراب شدن برد کولرگازی

خراب شدن برد کولرگازی

 

موارد زیادی سبب خراب شدن بُرد می‌شود. ضربه به کولرگازی، تجمع گرد و غبار و یا سوختن خازن و مدار‌های بُد، برد را از عملکرد صحیح باز داشته و موجب می‌شود اطلاعاتی غلط به کولر ارسال کند. در نتیجه گاهی اوقات خاموش شدن کولر را شامل می‌شود. از این رو بهتر است در صورت بروز چنین مشکلی، از یک تعمیرکار کمک بخواهید. شاید نیاز به تعویض برد باشد.

خراب شدن کمپرسور کولرگازی

سومین دلیل خاموش شدن کولرگازی، خراب شدن کمپرسور است. کمپرسور، عملیات اولیه یا استارت کولرگازی را انجام می‌دهد. چنانچه پس از روشن کردن کولرگازی متوجه خروج صدا از آن شدید، کمپرسور خراب شده است. در چنین وضعیتی کولرگازی باید سریعا تعمیر گردد. کمپرسور خراب باعث آمپر کشی کولرگازی می‌شود. در نتیجه کولرگازی را خاموش می‌کند. معمولا کار کردن طولانی مدت کمپرسور، اصلی ترین دلیل خراب شدن آن است.

از دیگر دلایل خراب شدن کمپرسور، می‌توان به سوختن خازن راه‌انداز، ضعیف بودن برق دریافتی کمپرسور یا مشکلات فنی آن، نامناسب بودن سیم کشی کمپرسور و… اشاره نمود. جهت برطرف کردن مشکل حتما با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

نیم سوز شدن موتور فن یا کمپرسور

چنانچه موتور کمپرسور یا فن کولرگازی نیم سوز شده باشد، پس از کار کردن کولرگازی، موتور به سرعت داغ شده و این جریان سبب خاموش شدن موتور می‌شود. این عملیات برای جلوگیری از سوختن موتور انجام می‌گیرد. بنابراین یکی از دلایل اصلی خاموش شدن کولرگازی در وسط کار، ضعیف بودن یکی از دو موتور گفته شده است.

خراب شدن رله و یا مسدود شدن مسیر گردش گاز، نیز سبب آسیب به این دو موتور و خاموش شدن کولرگازی می‌شود. لازم به ذکر است اگر موتور فن کار نکند، داغ شده و کمپرسور را نیز از کار می‌اندازد.

وجود مشکل در ترموستات

ترموستات وظیفه اصلی تنظیم دمای کولرگازی را به عهده دارد. یعنی هنگامی که محیط گرم می‌شود فرمان روشن شدن کولرگازی را می‌دهد. همچنین در زمانی که دما به حد نرمال می‌رسد، ترموستات دستور خاموش شدن کولر را صادر می‌کند. از این رو خراب بودن ترموستات سبب صدور فرمان نادرست به برد می‌شود. در نتیجه کولرگازی هر زمان که بخواهد خاموش و روشن می‌شود.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا تست کنید ترموستات سالم است یا خیر. چنانچه سالم بود سیم‌های رابط را نیز بررسی کنید. در غیر اینصورت توسط آمپرمتر میزان آمپر ترموستات را بررسی کنید.

 

تعمیر کولر گازی اسپیلت مدیا (midea)
 

مسدود شدن جریان گاز

گاز تولید شدن نقش اصلی در خنک کردن کولرگازی را سبب می‌شود. چنانچه مسیر گاز کولرگازی مسدود شده باشد، به محض روشن شدن کولرگازی صدایی از آن خارج شده و کولرگازی خاموش می‌شود.

سوختن رله استارت

 

سوختن رله استارت

سوختن رله استارت

خراب شدن رله استارت سبب روشن نشدن کولرگازی می‌شود. همچنین چنانچه کولرگازی روشن شود، سریعا خاموش می‌شود. برای بررسی رله استارت می‌توانید شستی اورلود را فشار دهید و رها کنید. چنانچه کمپرسور به کار بیفتد به مفهوم خراب شدن رله استارت است. برای رفع مشکل رله استارت باید تعویض شود.

 

تعمیر کولر گازی اسپیلت ال جی (LG)

 

مشکل در اورلود

 

مشکل در اورلود

مشکل در اورلود

 

 

بهتر است اورلود را نیز بررسی کنید. اورلود به جریانات موتور حساس است. یعنی جریانات عادی موتور را بررسی کرده و اگر خراب باشد کمپرسور را خاموش می‌کند. از این رو بهتر است توسط یک آمپرمتر اورلود را بررسی کنید. چنانچه خراب باشد با اتصال آمپرمتر به جای اورلود کمپرسور کار می‌کند. از آن جایی که تعویض اورلود مشکل است، بهتر است یک کارشناس اینکار را انجام دهد.

خراب شدن اینورتر

کولرگازی‌هایی که مجهز به سیستم اینورتر هستند، سبب کاهش هزینه‌های برق مصرفی می‌شوند. چنانچه این قطعه خراب باشد، اجازه روشن شدن به کولرگازی را نمی‌دهد.

عدم سرویس کولرگازی

سرویس سالیانه کولرگازی امری ضروری است. یعنی یکبار در سال باید کولرگازی توسط یک متخصص سرویس شود. سرویس سالیانه کولرگازی سبب رفع عیب‌های احتمالی می‌شود. از این رو جلوی بروز بسیاری از مشکلات را می‌گیرد. بهتر است انجام اینکار را فراموش نکنید تا کولرگازیتان با مشکل خاصی مواجه نشود.


تعمیر کولرگازی در محل


خاموش شدن کولرگازی یک امر عادی نیست. چنانچه این مشکل را در کولرگازی مشاهده کردید، آن را به کارشناسان متبحر آرا سرویس بسپارید. تعمیرکاران آرا سرویس با داشتن چندین سال سابقه در تعمیر کولرگازی، به راحتی انواع مشکلات کولرگازی شما را برطرف می‌کنند. همچنین می‌توانید با بهره مندی از خدمات سرویس سالیانه کولرگازی در محل، جلوی بروز بسیاری از مشکلات را بگیرید.


کلام آخر


علت خاموش شدن ناگهانی کولرگازی به موارد مختلفی مربوط می‌شود. خراب شدن اینورتر، مشکل در سیم کشی کولرگازی، خراب شدن برد، سوختن رله استارت، مشکل در موتور و… دلایلی بر خاموش شدن کولرگازی است. برای برطرف کردن مشکلات کولرگازی خود و تعمیر تخصصی کولرگازی، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید درخواست تعمیرکار را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

تعمیر کولر گازی اسپیلت ساموسونگ

 

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : اجزای کولر گازی, نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 224 تاريخ : جمعه 1 فروردين 1399 ساعت: 21:06

ورود تشک‌های خوش خواب به بازار ایران، تحولی عظیم در عرصه کالای خواب به وجود آورد. مهم ترین تاثیر تشک‌های خوش خواب، به همراه داشتن راحتی برای مردم بود. چرا که دیگر نیازی به دوختن و یا استفاده از تشک‌های سنتی احساس نمی‌شد. امروزه انواع تشک‌ خوش خواب با نام تشک‌های طبی، فنری، اسفنجی و… موجود هستند.


ویژگی تشک خوش خواب


تشک خوش خواب در انواع مدل‌ها و سایز‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از تشک خوش خواب می‌توان برای کودکان و بزرگسالان به ویژه سالمندان استفاده کرد. در هنگام خرید تشک، باید در کنار در نظر داشتن ویژگی‌های دیگر، به برند تشک نیز توجه کنید. علاوه بر این نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. به اندازه تشک دقت کنید.
  2. بهتر است تشکی که خریداری می‌کنید سایز مناسبی داشته باشد.
  3. از نظر نظافت، سهولت کافی را داشته باشد.
  4. راحتی کافی را برای شما به ارمغان آورد.
  5. حتما تشک را به همراه کاور محافظ تشک خریداری کنید.
  6. بهتر است تشک گارانتی داشته باشد.

انواع تشک خوش خواب در بازار ایران

تشک فنری منفصل

 

تشک فنری منفصل

تشک فنری منفصل

 

مطمئنا با تشک‌های فنری آشنا هستید. فناوری ساخت این تشک، به صورتی است که فنر‌ها به صورت منفصل در تشک قرار دارند. یعنی هر بخش به میزان فشاری که در آن وارد می‌شود تغییر حالت می‌دهد. در واقع این تشک‌ها انحنای بدن را حفظ می‌کنند. یعنی حالت بدن فرد را به خود می‌گیرند.

 تشک‌های فنری منفصل بر خلاف تشک‌های متصل با غلت زدن فرد، ارتعاش را به تمامی قسمت تشک منتقل نمی‌کند. بنابراین این یک مزیت مهم است. چرا که در تشک‌های دو نفره فرد دیگر ارتعاش را احساس نمی‌کند. در نتیجه تمامی نکات گفته شده، این تشک‌ها خوابی راحت را برای فرد به وجود می‌آورند.

تشک فنری متصل

در تشک فنری متصل، فنر‌ها به یکدیگر متصل هستند. این خصوصیت سبب افزایش نرمی و انعطاف پذیری تشک می‌شود. برای افرادی که عارضه مفصلی ندارند، این تشک فوق العاده است. یکی از عیب‌های اصلی آن، امکان ایجاد صدا با خراب شدن فنر‌ها است. از طرفی اگر تشک دو نفره باشد و یکی از افراد تکان بخورند، ارتعاش ناشی از آن به فرد دیگر منتقل می‌شود. همچنین نرمی بیش از حد تشک، ممکن است ستون فقرات را در حالت مناسبی قرار نداده و فرد دچار بدن درد شود.

تشک مموری فوم

 

تشک مموری فوم

تشک مموری فوم

 

نمایندگی تشک رویال اصفهان

مموری فوم ماده ایست که به میزان فشار و حرارتی که دریافت می‌کند، تغییر شکل می‌دهد. در یک جمله می‌توان گفت این تشک با میزان وزن بدن متناسب با شکل ستون فقرات تغییر شکل می‌دهد. در نتیجه خوابی راحت برای فرد به وجود می‌آورد.

همین ویژگی کوچک سبب تحولاتی بزرگ می‌شود. خوابیدن روی تشک مموری فوم سبب پشتیبانی از عضلات و بهبود جریان خون رسانی می‌شود. در واقع این تشک نوعی تشک طبی است. با خاصیت‌های فوق العاده سبب پیشگیری از درد عضلانی می‌شود. قیمت تشک مموری فوم اندکی بیشتر از مدل‌های دیگر است. نکته دیگر این است که با غلت فرد، ارتعاش آن به فرد دیگر منتقل نخواهد شد.

تشک بادی

 

تشک بادی

تشک بادی

 

از نام این تشک به ویژگی آن پی میبرید. تشک‌های بادی با ظاهری ساده، کم حجم و قابل جابه جایی دارند. بعضی از تشک‌های بادی صرفا برای مسافرت استفاده می‌شوند. اما نوعی دیگر از تشک بادی وجود دارد که داخل آن از هوا پر می‌شود. سپس روکشی از جنس فوم و الیاف دارد.

یکی از مزیت‌های اصلی این تشک تغییر میزان سفتی یا نرمی آن است. اینکار با کاهش یا افزایش میزان هوای ورودی انجام می‌شود. تشک بادی دارای یک تهویه مناسب است. یعنی در فصل تابستان با مشکل گرمای تشک رو به رو نمی‌شوید.

تشک آبی

 

تشک آبی

تشک آبی

 

تشک آبی یک تشک بی نظیر است. این تشک برای افرادی که دارای عارضه عضلانی هستند بسیار مناسب است. تشک آبی کار کیسه آب گرم را برای شما انجام می‌دهد. در ساختار تشک آبی فوم و سایر الیاف از آب به کار برده شده است. بنابراین شما می‌توانید دمای تشک را به صورت دلخواه تغییر دهید.

اگر به دنبال تشکی هستید که عارضه‌های عضلانی را تسکین دهید، تشک آبی بهترین انتخاب است. این تشک در فصول سرد و گرم با کاهش و افزایش دمای تشک، خوابی راحت را برای شما به همراه دارد.

تشک لاتکس

 

تشک لاتکس

تشک لاتکس

 

 

تشک لاتکس از نظر ظاهری همانند تشک‌های دیگر است. این تشک فاقد مواد حساسیت زا است. در درون آن از لاتکس استفاده شده است. تشک لاتکس در مقایسه با تشک‌های دیگر از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. ضخامت تشک لاتکس کم بوده و وزن کمی نیز دارد.

از ویژگی‌های اصلی تشک لاتکس، این است که همانند تشک مموری فوم فشار ناشی از غلت زدن را منتقل نمی‌کند. همچنین حالت طبیعی بدن را حفظ می‌کند. طول عمر تشک لاتکس از مموری فوم بیشتر است.


مرکز خرید تشک خوش خواب رویال


برای خرید تشک از جایی مطمئن از مرکز فروش تشک رویال خریداری کنید. مشاوران فروش تشک رویال در کنار فروش محصول، اطلاعات لازم در مورد ساختار و ویژگی‌های تشک را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید به خرید خود اعتماد کنید. ما به شما تشکی با کیفیت با قیمتی باور نکردنی پیشنهاد می‌کنیم.

فروش عمده و تکی  بالش پر


کلام آخر


اگر قصد خرید تشک را دارید، توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات جامعی در مورد آن به دست آورید. ما در مقاله های قبلی در مورد راهنمای خرید تشک به طور کامل بحث کرده‌ایم. در این مقاله نیز شما را با انواع تشک و خصوصیات هر یک آشنا کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : تشک ,تشک رویال , تشک های منفصل, نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 241 تاريخ : جمعه 1 دی 1402 ساعت: 18:51

کدهای خطا در پکیج بوتان

نحوه نمایش کدهای خطا در پکیج بوتان

کدهای خطای پکیج بوتان مدل ورونا

کدهای خطای پکیج بوتان مدل پرلا

کد خطا‌های پکیج بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما

در صورت مشاهده کد خطا در صفحه نمایش پکیج بوتان چه باید کرد؟

تعمیر پکیج دیواری در محل

تعمیرات لوازم خانگی آراسرویس

 

 

 

کدهای خطا در پکیج بوتان

هوشمند شدن وسیله‌های گرمایشی و سرمایشی، سبب شده است تا افراد به راحتی بتوانند متوجه ارور های پکیج شوند. پکیج به عنوان یک وسیله گرمایشی رایج، دارای چندین کد یا ارور است. . اگر معنای هر یک از این خطاها را بدانید، به راحتی می‌توانید به مشکلات دستگاه پی ببرید .در ادامه شما را با کدهای خطا در پکیج بوتان آشنا می‌کنیم

نحوه نمایش کدهای خطا در پکیج بوتان

معمولا در پکیج هایی که دیجیتالی نیستند، کدهای خطا به صورت چراغ چشمک زن نمایش داده می‌شوند. تشخیص خطای مربوطه در این پکیج‌ها دشوار تر از نوع دیجیتالی آن‌هاست. اما در صورتی که از پکیج دیجیتالی برند بوتان استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی از روی صفحه نمایش ارور مربوطه را خوانده و مشکل را تشخیص دهید.

 

کدهای خطای پکیج بوتان مدل ورونا

 

E01

وجود اشکال در روشن شدن مشعل و تشکیل نشدن شعله. در این صورت سیستم جرقه زن، شیرگاز، برد الکترونیکی و گاز دستگاه باید بررسی گردد.

E02

بالا رفتن بیش از حد دمای آب و یا قطع شدن کابل متصل به آن و در نتیجه عمل کردن کلید حرارتی. در این صورت کابل را بررسی کرده و کلید را بررسی کنید.

E03

عمل کردن کلید حرارتی مرتبط با کلاهک تعدیل. در این صورت کلید حرارتی را بررسی کنید.

E04

فشار آب در مدار گرمایش پائین است. میزان فشار باید تنظیم شود.

E06

خراب شدن سنسور آب گرم بهداشتی. سنسور باید بررسی و تعمیر گردد.

E07

خراب شدن سنسور دمای آب بهداشتی در مدار گرمایش.

E09

گردش نداشتن آب در مدار گرمایشی. در این صورت پمپ و برد باید بررسی شود.

E11

تداخل امواج مغناطیسی در اطراف شعله که در اصطلاح آن را پارازیت شعله می‌نامند.

E12

قطع شدن سیم مدولاتور شیر گاز. از یک تعمیرکار بخواهید مشکل را بررسی نماید.

E28

تکرار شدن خطا به صورت متوالی بیش از 5 بار. در صورت مواجه شدن با این ارور، جریان برق را قطع و دوباره وصل کنید. اگر مشکل برطرف نشد، از یک تعمیرکار کمک بخواهید.

 

 

 

کدهای خطای پکیج بوتان مدل پرلا

 

E01

شعله به سه دلیل تشکیل نمی‌شود: شیرگاز مشکل دارد، عملکرد ناصحیح جرقه زن، مشکل از حسگر شعله است.

E02

در مدار گرمایش، قطعی وجود دارد، کلید حرارتی عمل کرده و یا خراب شده است.

E03

مشکل در پرشر سوئیچ، ترموستات دود و یا مجموعه فن دستگاه

E04

در مدار گرمایش فشار مناسب وجود نداشته و فشار به کمتر از 0.5 رسیده است. فشار باید تنظیم گردد.

E06

سنسور تشخیص آب گرم پکیج دچار مشکل شده است.

E07

سنسور تشخیص دما ایراد پیدا کرده است.

E011

خراب شدن شیر گاز و یا برد پکیج.

دما + چشمک زن

عمل کردن کلید فشار، عمل کردن ترموستات ایمنی دود، قطع شدن کابل متصل به ترموستات و یا کافی نبودن فشار موجود در مدار گرمایش.

 

 

کد خطا‌های پکیج بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما

 

سبز ثابت

روشن ماندن مداوم مشعل دستگاه و خاموش نشدن آن.

سبز چشمک زن  0.5ثانیه

خراب شدن مجموعه فن دستگاه، خراب شدن پمپ سیرکولاتور، وجود ایراد در کلید حداقل فشار پکیج

سبز چشمک زن 1 تا 5 ثانیه

سیستم کار می‌کند اما دستوری برای تولید گرما دریافت نمی‌کند.

زرد ثابت

مشکل در سنسور آب مصرفی.

سبز چشمک زن با سرعت بالا

خراب شدن گریپاژ پمپ و یا سنسور آب مصرفی، خراب شدن برد، کمبود آب.

زرد چشمک زن

سیستم با سرعت زیاد و با توان بالایی مشغول به کار است.

قرمز ثابت

ایراد در سنسور گرمایش، قطع شدن ترموستات دود، نبودن شعله، خراب شدن کلید حداقل فشار و یا برد الکترونیکی دستگاه.

قرمز چشمک زن 0.5 ثانیه

خراب شدن کلید حرارتی پکیج

 

 

در صورت مشاهده کد خطا در صفحه نمایش پکیج بوتان چه باید کرد؟

علت اصلی بروز خطا در پکیج بوتان و پکیج‌های دیگر، استفاده طولانی مدت از پکیج است. داغ شدن برد دستگاه و فرسوده شدن قطعات به شکل کد اخطار در پکیج بروز می‌کند. در هر صورت اگر با یکی از کدهای خطای گفته شده مواجه شدید، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. پکیج را خاموش کرده و از برق بکشید.
  2. از طریق فشردن دکمه‌های روی پکیج، برق داخل مدار را به طور کلی تخلیه نمایید.
  3. نیم ساعت صبر کنید تا حافظه دستگاه به طور کامل پاک شده و دستگاه ریست گردد.
  4. پکیج را مجددا به برق زده و روشن کنید.
  5. در صورتی که مجددا با ارور مواجه شدید، از ریست کردن مجدد خودداری کرده و از یک تعمیر کار کمک بگیرید.

تعمیر پکیج در محل

با خواندن مطالب فوق متوجه می‌شوید نحوه تشخیص کد‌های خطا در پکیج بوتان و پکیج‌های دیگر و برطرف کردن آن‌ها کار چندان آسانی نیست. از این رو تیم تعمیرکاران مجرب آرا سرویس، این امکان را برایتان فراهم می‌کنند، تا شما بتوانید از طریق سایت و یا تماس با ما، درخواست تعمیرکار کرده و خطای پکیجتان را رفع کنید. متخصصین متبحر آرا سرویس، آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج در محل به صورت کاملا تضمینی و رفع مشکلات مختلف پکیج‌ دیواری شما هستند.

کلام آخر

تا اینجا در مورد انواع ارورهای پکیج بوتان صحبت کردیم. کدهای خطا در پکیج به دلایل مختلفی بروز می‌کند. هر کدام از این کدها نشان دهنده مشکل خاصی در دستگاه است. با مراجعه به مطالب فوق می‌توانید مشکل پکیج خود را برطرف کنید. همچنین می‌توانید با معنی هر یک از ارور‌ها آشنا شده و دلیل آن را بدانید. برای تعمیر پکیج در محل و رفع کدهای خطا در پکیج بوتان، از تیم مجرب آرا سرویس کمک بخواهید. ما به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی تعمیر پکیج بوتان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

 

منبع:  https://ara-service.com/error-botan-package/

کلمات کلیدی: ارورهای پکیج بوتان، دلیل ارور پکیج بوتان، معنی کدهای خطا در پکیج بوتان، نحوه رفع کدهای خطا در پکیج دیواری، تعمیر پکیج در محل، نمایندگی رسمی تعمیر پکیج دیواری، روشن شدن چراغ قرمز در روی پکیج، سرویس پکیج دیواری در محل

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : رفه خطاهای پکیج بوتان,تعمیر پکیج دیواری در تهران,تعمیر لوازم خانگی در غرب تهران, نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 284 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 2:06

اجزای اصلی تشکیل دهنده ی انواع یخچال فریزر
________________________________________
ترموستات
ترموستات کار قطع و وصل جریان برق را با توجه به دمای یخچال انجام می دهد
به طوری سمانی که دمای درون یخچال بالاست آنرا روشن و زمانی که دمای یخچال پایین از جریان برق را قط و آنرا خاموش میکند.
 
کندانسور
کندانسور یا به زبان فارسی چگالنده عمل عملکرد تبدیل گاز فریون به مایع و برعکس تبدیل مایع فریون به گاز را با توجه به شرایط دمایی داخل یخچال داراست
اوا اپراتور
کار اواپراتور به این صورت است زمانی که گاز مبرد توسط موتور وارد کندانسور می‌شود و متراکم می‌شود تحت فشار بالا از حالت گاز به مایع تبدیل می‌شود و وارد درایر یا خشک کن و سپس وارد لوله موئی یا کاپیلاری تیوپ می‌شود واین باعث می‌شود که فشار کاهش پیدا کند و سپس وارد اواپراتور می‌شود یک سر اواپراتور به سر لوله موئی وسر دیگر اواپراتور به ساکشن موتور متصل می‌باشد و زمانی که ساکشن اتفاق می‌افتد باعث می‌شود که سطح فشار داخل اواپراتور پایین بیاید و مبرد به جوشش در بیاید واز حالت مایع اروم اروم به گاز تبدیل شود واین تبخیر باعث ایجاد سرما و برودت می‌شود. در اصل اواپراتور یک تبخیرکننده است .
 
کمپرسور
کمپرسور یخچال فریز های خانگی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده‌است که هر دو قسمت درون محفظه ای فولادی قرار دارند.
قسمت الکتریکی در اغلب یخچال‌های خانگی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می‌باشد که وظیفه به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد. البته در سال‌های اخیر کمپرسورهای یخچال فریزرها هم تغییرات زیادی داشته‌اند و قسمت موتوری دستگاه که شامل موتور اصلی است و عملکرد داراست اینورتری یا موتور خطی شده‌اند
قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال خانگی شامل یک سیلندر است که پیستون آن ها توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می‌آید. حرکت رفت و برگشتی پیستون باعث ایجاد حالت مکش و دمیدن می‌شود؛ و البته در کمپرسورهای نوع خطی و نوع کمپرسور روتوری یا کمپرسور نوع اسکرال، میل لنگ دیگر وجود ندارد. مقدار مشخصی از روغنی که مخصوص این کار ساخته شده داخل پوسته وجود دارد که وظیفه روانکاری و خنک‌کردن قسمت الکتریکی و مکانیکی را بر عهده دارد.
________________________________________
نکات کلیدی در رابطه با تمیز کردن یخچال های فریزر
________________________________________
برای پاک کردن سطوح بیرونی یخچال فریزر میتوانید از محلول آب گرم و صابون و یا مواد پاک کننده‌ی ملایم استفاده کنید. تمامی قطعات داخل یخچال فریزر رد با محلول جوش شیرین یا ماده‌ی پاک کننده‌ی ملایم و آب گرم شسته و خشک کنید. قبل از تمیز کردن قسمت‌های برقی ، برق یخچال فریزر را قطع کنید. هرگز از اسکاچ و برس فلزی و یا محلول‌های قوی یا سمی برای پاک کردن یخچال فریزر استفاده نکنید. سطوح منجمد و یخ زده را با دستان خیس لمس نکنید.
هرگز از لوازم تیز مانند نوک قاشق و یا کفگیر و چاقو برای تمیز کردن اطراف لوله های یخچال استفاده نکنید زیرا موجب آسیب به این بخش ها و در نتیجه خروج گاز های سردکننده یخچال میشوند
 
________________________________________
نکات ایمنی جهت نگهداری بهتر از یخچال های فریزر خانگی
________________________________________
توجه کنید که حتما قبل از استفاده، یخچال بایستی به صورت صحیح و در محل مناسب قرار داده شود.
هرگز با کشیدن سیم یخچال دوشاخه را از برق خارج نفرمایید. همیشه دو شاخه را محکم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید.
هنگام جابجایی یخچال فریزر مراقب باشید که روی کابل برق کشیده نشده و کابل آسیب نبیند.
هنگامی که دستگاه یخچال فریزر به کار افتاد از زدن دست مرطوب به قسمتهای خیلی سرد خودداری فرمایید زیرا دست شما به آن قسمت‌ها خواهد چسبید.
هنگام تمیز کردن دستگاه دوشاخه را از برق خارج نمایید. هرگز دست خیس به داخل محفظه فریزر نزنید زیرا امکان برق گرفتگی وجود دارد.
از رسانیدن آسیب، خم کردن، کشیدن و پیچاندن کابل برق خودداری فرمایید زیرا باعث آتش سوزی و برق گرفتگی می‌گردد. ضمنا از وصل بودن سیم زمین (ارت) مطمئن شوید.
از قراردادن ظروف شیشه ‌ای داخل فریزر بپرهیزید زیرا بر اثر انبساط خواهند شکست.
هرگز دست خود را وارد ظرف نگهداری یخ ننمایید زیرا بر اثر کار کردن یخ ساز خودکار امکان وارد آمدن جراحت وجود دارد.
از استفاده کودکان و افرادی که صلاحیت ندارند جلوگیری بعمل آورید.
مراقب کودکان باشید تا با دستگاه بازی نکنند.
هرگز اجازه ندهید که کسی از دستگاه بالا رفته، روی آن نشسته ، روی آن ایستاده و یا از درب آن آویزان گردد زیرا این اعمال باعث آسیب دیدن دستگاه گردیده و در صورت پرت شدن فرد امکان وارد آمدن جراحت نیز وجود دارد.
در صورت امکان دستگاه یخچال فریزر را از طریق سیم خودش به برق وصل کنید زیرا استفاده از سیم رابط باعث بالا رفتن ولتاژ خروجی پریز شده و باعث قطع برق می‌گردد.
محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.
یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.
یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.
جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.
دمای محیط نصب نبایستی زیر ۵ درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.
در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.
از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.
قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.
جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.
در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.
یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.
برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.
از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.
روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.
بیشتر بخوانید
• تعمیر ماشین لباسشویی
• تعمیر هود خانگی
• تعمیر اجاق گاز
 
جهت مشاوره رایگان و یا تعمیرات یخچال فریزر با شماره 09059554768 تماس حاصل فرمایید.
تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر در تهران,تعمیرات لوازم خانگی,تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تهران , نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 284 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 14:04

  • تعمیر و سرویس پکیج
  • چگونگی عملکرد پکیج و تعمیر آن
  • موارد مهم پیش از نصب پکیج
  • چه زمانی می بایست پکیج را سرویس کرد
  • انواع سرویس و تعمیر پکیج
  • نتیجه گیری

تعمیر و سرویس پکیج


همه ی ما می دانیم در منزل مهم ترین چیز به خصوص در فصل های سرد استفاده از آب گرم و سیستم گرمایشی است. یکی از انواع لوازمی که به عنوان سیستم گرمایشی منزل مورد استفاده قرار می گیرد پکیج های گرمایشی به صورت دیواری است. این پکیج ها پرکاربرد ترین و بهترین وسایل گرمایشی شناخته می شوند که دارای قدرت گرم کنندگی بالایی برای محیط هستند. در ادامه می خواهیم در مورد استفاده از این پکیج ها و همچنین تعمیر و سرویس پکیج صحبت کنیم.

 


چگونگی عملکرد پکیج و تعمیر آن


همان طور که گفته شد استفاده از پکیج امروزه بسیار متداول است. دلایل استفاده ی بیشتر از این سیستم گرمایشی نیز مزایای زیاد آن است. مستقل بودن آن در هر واحد مسکونی، سهولت در دسترسی، امکان تنظیم دمای آب مصرفی به صورت دلخواه،مصرف بهینه و مهم تر از همه کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری پکیج مهم ترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می آید.
یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می بایست در هنگام استفاده از آن مورد توجه قرار گیرد، شیوه ی صحیح نگهداری آن است. در صورتی که از پکیج به درستی مراقبت و استفاده نشود می تواند هزینه های زیادی را شامل شود. از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده ی مناسب از آن است که تا حد امکان از تعمیر پکیج خودداری نمود. اما باید توجه نمایید که رسوب آب در قطعات و لوله های آن مهم ترین آسیبی است که بر آن ها به طور مکرر ایجاد می شود. برای جلوگیری از این مسئله شما باید هر سال پکیج خود را رسوب زدایی و سرویس نمایید. با این کار می توانید علاوه بر کاهش خطرات احتمالی از هزینه های زیادی که ممکن است در صورت عدم سرویس با آن مواجه شوید جلوگیری نمایید.


موارد مهم پیش از نصب پکیج


اما در این قسمت لازم است قبل از خرید و نصب پکیج نکاتی را یاد آور شویم. تا ابتدا با نکات مهم قبل از نصب پکیج آشنا شوید و سپس برای اطلاع از سرویس و تعمیر پکیج با ما همراه شوید.پیش از نصب پکیج موارد زیر را آزمایش کنید:
گردش هوای مطلوب: از مهم ترین نکات در نصب پکیج گردش هوای مناسب و کافی است. در صورتی که هوای کافی در جهت گردش وجود نداشته باشد عملا نمی توانید پکیج را نصب نمایید. برای اجرای این مرحله می توانید از دودکش استفاده کنید یا اگر نمی خواهید از این روش استفاده کنید می توانید پکیج را در فضای آزادی همچون بالکن نصب کنید.
سختی سنجی آب:این موضوع در صورتی بیشتر حائز اهمیت می باشد که منطقه ی زندگی شما سختی آب بالایی داشته باشد. در این صورت می بایست در فواصل زمانی کم و مشخصی اقدام به رسوب زدایی کنید و پکیج خود را سرویس نمایید تا با مشکلات بیشتری رو به رو نشوید.
اطمینان از عملکرد دودکش: از نظر ایمنی می بایست اطمینان حاصل کنید که عملکرد دودکش شما صحیح باشد
محکم بودن محل نصب: باید توجه کنید که محل نصب پکیج کاملا محکم و مستحکم باشد. در صورتی که استحکام کافی در محل برقرار نباشد سیستم شما ممکن است با مشکل خاصی از نظر فیزیکی مواجه شود.

 

تعمیر پکیج ایران رادیوتور در تهران


چه زمانی می بایست پکیج را سرویس کرد؟


همان طور که در بالا گفته شد شما در فواصل مشخصی می بایست اقدام به سرویس پکیج خود کنید تا از هزینه های بیشتر ناشی از خرابی پکیج جلوگیری نمایید. ابتدا باید بدانید که لازم است هر چند وقت یکبار دست کم پکیج خود را به طور چشمی مورد بازرسی قرار دهید. این موضوع سبب می شود تا در صورت بروز مشکل جدی سریعا از آن پیشگیری نمایید و یا با اطلاع به افراد متخصص آن را تعمیر نمایید. در صورتی که از خرید و نصب پکیج شما مدت زمان زیادی گذشته و آن را سرویس نکرده اید حتما با کمک یکی از متخصصین مربوطه پکیج را به طور کلی مورد بررسی و سرویس قرار دهید.
اگر به تازگی اقدام به خرید پکیج کرده و یا آن را تهیه نموده اید به شما پیشنهاد می کنیم در دوره های زمانی خاص اقدام به سرویس پکیج نمایید. در صورتی که پکیج شما رسوب کرده باشد نیز می توانید در سرویس پکیج آن را از طریق رسوب زدایی پاک سازی کنید.

 


انواع سرویس و تعمیر پکیج


در این قسمت می خواهیم شما را با انواع سرویس پکیج آشنا نماییم. همان طور که گفته شد پکیج می بایست مرتب سرویس و در صورت خرابی تعمیر شود. اما نکته ی مهم این است که مشکل پکیج شما کجاست و از چه لحاظ می بایست مورد تعمیر و یا سرویس قرار گیرد. که در ادامه به شما خواهیم گفت.
1. رسوب زدایی: اولین و مهم ترین نکته در سرویس پکیج که در بالا نیز مورد بررسی قرار گرفت رسوب زدایی پکیج است. در رسوب زدایی سعی کنید با رسوب گیر های پلی فسفات و همچنین با تهویه ی مناسب این عمل را انجام دهید.
2. کنترل فشار آب: فشار آب می بایست در پکیج مناسب باشد. از آن جایی که فشار آب در سلامت پکیج مهم است از این رو می بایست حتما مورد بررسی قرار گیرد. از این رو کنترل شیر های آب امری حیاتی در سرویس پکیج شماست.
3. کنترل عملکرد بخش گرمایشی و بهداشتی: این دو مدار نقش مهمی را در پکیج شما و جلوگیری از خراب شدن آن دارا هستند. از این رو می بایست روند آن ها مورد بررسی مرتب قرار گیرد.
4. آزاد سازی محور سیرکولاسیون: در صورت ایجاد گرفتگی در این محور پکیج شما با مشکل پمپاژ و گردش آب مواجه می شود. سرویس مرتب سیرکولاسیون از این امر جلوگیری می کند.
5. تنظیم شیرگاز:این کار امری تخصصی است و بهتر است بر روی شیر گاز از یک صافی مناسب استفاده شود. تا عمر شیر پکیج افزایش یابد.
6. تنظیم حرارت: با استفاده از شیر های تنظیم حرارت می توان دمای محیط را به میزان دلخواه تنظیم نمود که می بایست این شیر ها همیشه سالم باشد.
7. کنترل دود کش: همان طور که پیش تر گفتیم عملکرد دودکش امری مهم است که می بایست از باز بودن مسیر هوا در آن اطمینان حاصل کرد.

 

تعمیر پکیج بوتان در تهران

کدهای خطای پکیج بوتان


نتیجه گیری


درمقاله ی بالا ما به طور مختصر و مفید به بررسی پکیج و همچنین اهمیت سرویس مرتب آن پرداختیم. نگهداری از پکیج در صورتی که درست انجام شود به راحتی کمک به افزایش طول عمر پکیج خواهد کرد. از ایم رو حتما به طور مرتب پکیج را سرویس کرده و در صورت بروز خرابی آن را سریعا تعمیر نمایید. لازم به ذکر است برای پیشگیری از خطر جهت سرویس و تعمیر پکیج حتما از فرد متخصص کمک بگیرید.

جهت مشاوره رایگان و یا اعزام کارشناس با شماره 09059554768 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات لوازم خانگی

منبع: https://ara-service.com/repair-package/

 

 

تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج...
ما را در سایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دنبال می کنید

برچسب : تعمیر پکیح در تهران,تعمیر شومینه در غرب تهران,تعمیرات لوازم گرمایشی در تهران و کرج, نویسنده : آراسرویس tamirat بازدید : 282 تاريخ : جمعه 1 فروردين 1399 ساعت: 20:08